fel på kameran...

Min kamera är helt och hållet sönder! Köpte ju ett nytt minneskort för ett tag sen för att det förra pajade och detta som jag köpte för några dagar sedan är ju lika trasigt det? När jag har laddat över bilder till datorn och ska sätta i minneskortet i kameran igen så går minst 3 bilder på minneskortet sönder (De är svarta och överkryssade med rött). Så det kan  ju inte bero på minneskortet utan något fel i kameran där man sätter in minneskortet/avläsaren. Och när jag ska ställa in den på autozoom så vill den ibland inte zooma. Den reagerar inte alls! Värkligen jättetrist efter som jag måste lämna in den på lagning, och det kan ju ta flera veckor beroende på hur mkt de har att göra och hur avancerat fel det är på kameran....
Så inom de närmaste veckorna så kommer det komma upp färre bilder på bloggen, men aja, inget att göra åt! 




haha orkade ni läsa? :P 


Nikon D3000


//Linnea♥

Kommentarer
bella

synd :(((((( <3333

2012-01-20 23:33:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0