Äntligen snöar det!!

Sitter i vardagsrummet och har nyss sett på Harry Potter och Fenixorden! Riktigt bra va den. Det va ju riktigt mycket snö förra året, som ni ser så är det en dockskåps gubbe som åker på en finger board som jag tagit av hjulen på. Man blir sugen på att åka skidor och vad behövs för det? Snö! Det snöar just nu, så det finns fortfarande hopp om att åka skidor ännu. Dockskåps gubben har redan börjat åka på bilden, jag tog bilderna förra året när det va en massa snö!  :p


Full fart framåt!! Kram Ellen! :)

Kommentarer
Mahlet

Azzå Ellen jag trodde att killen var in riktigt kille innan jag läste

2012-02-06 20:34:32
URL: http://malumsp.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0