Vill ha :3

Singer Tradition 2273
[bild tagen från  http://www.skapamer.se]


Jag är abslout inget bra på att sy på symaskin och har aldrig varit det! Men visst vill ja lära mig! Önskar mig nämligen en i julklapp. Den som ja sydde på några ggr förut var stenålder och gick tillslut sönder! Men tänk att kunna sy lite kläder etc, kul? :) 
Det mest avancerade jag någonsin sytt var en tunnika, fast det kan väl inte räknas som att jag gjorde den när syslöjdsläraren hjälpte mig med hela ;) Så i det stora hela så har jag faktist inte sytt något rkt klädesplagg haha! :P



//Linnea♥





Kommentarer
Agnes

Haha du har iaf sutt ett klädesplagg. Mitt mest kompicerade på symaskin är en liiiten väska med två hantag på xD nu har jag precis varit dum nog att börja på min balklänning till nians bal. F¨r inte paja den nu xD

2011-11-23 21:44:37
URL: http://happydayz.blogg.se/
Icca

Jag Vill OXÅ HAAA!! :DD

2011-11-25 15:57:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0