Detta gör jag just nu....









Som ni ser så håller ja just nu på med tre olika saker;
En halsduk som virkas och som faktist snart är klar!
En liten söt amigurumi.
Och så ett Kumihimo armband. Ett roligt sätt att göra armband på eftersom man kan kombinera så många olika färger, De tar inte så lång tid att göra och så blir de blir rkt fina! Man kan också hitta på egna mönster! (:

Om det är flera som är intresserade av att kunna göra sådana här armband så kan jag lägga upp en video där jag visar hur man gör! (: 
Måste bara få tillräckligt många intresserade för att jag ska orka göra en video! :)



//Linnea ♥

Kommentarer
bella

jag vill,jag vill jag vill!jag är intresserad!!! ;) kramis!!<3333 haha :P (vilken fin kommentar man skriver då ;)

2011-11-24 19:45:30
Elin

har fortfarande på mej armbanden som jag fick av dej, älskar dom, skicka gärna fler på posten, nea ;)))



puss

2011-11-24 22:49:02
URL: http://carlensens.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0