mer pyssel i helgen...

Det har varit så mkt de senaste dagarna att jag varken har hunnit pyssla elr blogga.. Men i helgen tänkte ja komma igång med något nytt pyssel. ska dessutom bli klar med amigurumin jag började på för två dar sen, min lillasyster önskar sig en amigurumi i julklapp, Så började på den istället för att fortsätta med hunden och/eller dinosaurien (se tidigare inlägg). Berättar inte vad det är för en figur, det får ni se sen ;)
Kaninen jag gjorde (se t. inlägg) har jag inte orkat montera ihop än haha! x) får väl också göra det i helgen... *mkt man ska göra då..! Aja! Ha en trevlig kväll! Själv måste ja plugga franska.. Mindre kul...

Au revoir!

//Linnea ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0